Personel Daire Başkanlığı
Personel Daire Başkanlığı

Başkanlığımız;
Yüksek Öğretim Üst Kuruluşları ile Yüksek Öğretim Kurumlarındaki İdari Teşkilatı Hakkındaki 124 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 29.maddesinde belirtilen;
- Üniversitenin insan gücü planlamasıve personel politikasıyla ilgili anlaşmalar yapmak,
- Personel sisteminin geliştirilmesi ile ilgili Önerilerde bulunmak
- Tüm Üniversite personelinin ilan, atama, Özlük ve emeklilik işleriyle ilgili her türlü işlemleri yapmak,
- Akademik kadroların sayılarını sağlıklı tutulmasını sağlamak,
- Üniversite personelinin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulama işlemlerini yapmak,
- Yıllık faaliyet raporunun hazırlanmasını sağlamak,
- Rektör ve Genel Sekreter tarafından verilecek benzeri görevleri yapmaktır.
- Şube Müdürlüklerinin düzenli ve uyumlu çalışmasını sağlamak, Şube Müdürlükleri ile Üniversite birimleri arasındaki koordinasyonu sağlayarak verimliliği arttırmaktır.